Informacije o kupnji

Dostavu vršimo na području cijele Hrvatske putem kurirskih službi ili po dogovoru i željama naručitelja. Za sve informacije obratite se putem e-maila egzotika.hr@gmail.com ili nazovite na kontakt broj telefona 091 722 92 16.

Uvjeti poslovanja:

Opći uvjeti poslovanja internet trgovine Egzotika.hr sastavljeni su sukladno sa Zakonom o zaštiti potrošača. Internet trgovina Teraristika.hr je internet trgovina, kojom upravlja Teraristika d.o.o. (u daljnjem tekstu poduzeće).

CIJENE PROIZVODA
Narudžbe u internet trgovini Teraristika.hr vrše se na hrvastkom jeziku preko interneta 24 sata na dan i 7 dana u tjednu. Birati i naručivati možete proizvode koji se nalaze na listi proizvoda. Svi proizvodi sa tih stranica su na raspolaganju do rasprodaje zaliha. Sve cijene su iskazane u kunama/eurima te sadrže porez na dodanu vrijednost.
POVRAT ROBE
Kupac je kod preuzimanja dužan provjeriti robu te eventualne nepravilnosti ili oštećenja odmah javiti dostavljaču, ili (u slučaju osobnog preuzimanja) pismeno poduzeću, nakon čega sa poduzećem dogovori zamjenu robe ili povrat novca.
Kod kupovine robe preko internet trgovine, kupac ima pravo u roku od petnaest (15) dana nakon primanja robe poduzeće pismeno obavijestiti na egzotika.hr@gmail.com ili preko obične pošte na našu adresu, ili putem mobitela 091 722 92 16 da odustaje od ugovora.

U slučaju da je kupac robu već primio i da odustane od ugovora, mora robu neoštećenu, u original neoštećenoj ambalaži i u nepromjenjenoj količini poslati ili dostaviti poduzeću u roku od trideset (30) dana nakon obavijesti od odustajanja od ugovora.

Poduzeće nije dužno primiti robu ako je roba uništena izvan garancije, pokvarena, (djelomično) izgubljena ili se njezina količina smanjila, osim u slučaju da je roba već prije primanja bila u takvom stanju, te je kupac/primalac o tome odmah obavijestio poduzeće, dostavljača ili trgovca od kojeg je robu primio. Dužan je priložiti kopiju originalnog računa. Povrat primljene robe poduzeću nakon isteka garancije petnaest (15) dana nakon primanja smatra se za obavijest o raskidu ugovora. Kupac je dužan snositi troškove do kojih dolazi kod vraćanja predmeta kupovine.
U slučaju da je kupac poduzeće u skladu sa važećim zakonskim odredbama i uvjetima poslovanja obavijestio da odstupa od ugovora te da je primljenu robu u zakonsko određenom roku vratio neoštećenu, u original ambalaži i nepromijenjenoj količini, poduzeće će mu vratiti eventualno već plaćenu svotu u roku od 15 dana nakon primanja robe. Poduzeće također omogućuje kupcu zamjenu artikla.

Uvjeti poslovanja vrijede za sve kupce i poslovne partnere i primjenjuju se na sve ugovore, isporuke, te ostala dobra i usluge koje pružamo. Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća naše uvjete poslovanja što se potvrđuje narudžbom artikala. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju artikala putem ovog webshopa. Sve cijene sadrže PDV i izražene su u kunama.

Proizvode kupci naručuju putem elektronskog obrasca narudžbe odabirom određenog proizvoda i njegovim spremanjem u košaricu. Nakon odabira svih željenih proizvoda klikom na link Košarica, sustav Vas vodi prema odabiru načina plačanja i dostave.

Ako proizvod trenutno nije dostupan, kupac će biti obaviješten putem e-maila ili kontakt broja telefona.

Načini plačanja:

Virmanom, općom uplatnicom, internet bankarstvom.

PLAĆANJE POUZEĆEM
Kod plaćanja pouzećem, naručena se roba plaća kod preuzimanja na dogovorenoj adresi. Plaćanje pouzećem moguće je samo gotovinom.

PLAĆANJE UNAPRIJED
Predračun odnosno potvrdu narudžbe sa svim potrebnim podacima primit ćete putem elektronske pošte odmah nakon predaje narudžbe. Nakon izvršenog plaćanja unaprijed (preko vaše internet banke ili sa platnim nalogom u banci ili pošti), pokrenut je postupak nabavke u dogovorenom roku. Postupak nabavke pokrenut je, kada je vaša uplata zabilježena na našem računu.

PLAĆANJE KOD OSOBNOG PREUZIMANJA
Za plaćanje kod osobnog preuzimanja morate prije toga izvršiti narudžbu u internet trgovini (time Vam garantiramo cijenu sa interneta i potvrđujemo zalihu). Proizvode je moguće platiti prije preuzimanja u banci ili pošti.

PLAĆANJE KOD DOSTAVE/PO RAČUNU
Plaćanje po računu omogućeno je redovnim i provjerenim klijentima, isključivo po dogovoru. Ako odabereplaćanje "po računu" klijent koji sa nama nema dogovor o takvom načinu plaćanja, narudžbe trenutno nećemo priznati, a klijenta ćemo o tome obavjestiti. Dogovorit ćemo neki drugi način plaćanja.

Poduzeće ne odgovara za pravopisne ili tekstualne greške, ili greške u cjeniku. Zadržavamo pravo promjene cijena. Sve slike artikala su simbolične i ne garantiraju stvarna svojstva artikala.

 

OBRAZAC O ODUSTAJANJU

 

GARANCIJA I POVRAT ROBE U SLUČAJU REKLAMACIJE
Svi proizvodi u prodaji imaju garanciju uvoznika odnosno proizvođača te osigurano servisiranje i rezervne dijelove. Za uvažavanje garancije i servisno održavanje kupac se može obratiti nama ili direktno proizvođaču.

Kod uvažavanja garancije važeći su garantni uvjeti navedeni na garantnom listu, koji mora biti dodan proizvodu ili ga mora sadržavati račun. Garancija je važeća uz uvažavanje uputstava na garantnom listu te uz podnošenje kopije računa. Garancija po pravilu ne vrijedi za: lampa, hrana, biljke, baterije, programsku opremu, Ni-Cd i NiMH baterije i akumulatore, osigurače, elektronske komponente, itd.

Podatak o garanciji naveden je također na stranici pojedinačnog proizvoda. Ako tog podatka nema, proizvod nema garancije ili je taj podatak trenutno nepoznat. U tom slučaju kupac nas može kontaktirati kako bi mu saopćili aktualne podatke.


Kupac je kod preuzimanja dužan provjeriti robu te eventualne nepravilnosti ili oštećenja odmah javiti dostavljaču ili (u slučaju osobnog preuzimanja) osoblju u trgovini, nakon čega dogovori sa poduzećem zamjenu robe ili povrat novca. Naknadnih prijava grešaka van garancije ili oštećenja poduzeće nije dužno obrađivati, jer kasnije nije moguće ustanoviti dali je do grešaka ili oštećenja došlo prije ili poslije preuzimanja robe. Eventualne troškove povrata pokriva poduzeće. U slučaju da proizvodu nije priložen garantni list, izdani račun vrijedi za garanciju. U slučaju da proizvod vraćate u garanciji, isti može biti upotrebljavan te ga nije potrebno poslati u original ambalaži, ali ste dužni priložiti sve kupljene predmete. Pošiljke sa otkupninom ne primamo!

U slučaju reklamacije može kupac, u skladu sa zakonskim ograničenjima, zahtjevati zamjenu artikla, njegov popravak ili povrat novca. U ovom posljednjem slučaju trgovac pridržava pravo da za vrijeme, dok je kupac koristio robu obračuna kamatu prema važećem cjeniku, ali najviše u iznosu za koji se je za vrijeme korištenja i zbog korištenja artiklu snizila tržišna vrijednost.

Adresa za povrat robe: Teraristika d.o.o.
Borčec 20 10090 Zagreb